Klaudia

Klaudia

2012. jan. 26.

Ha elmondom neked,ki vagyok én.........


Engem, mint személyt az határoz meg, hogy mit gondolok, döntök, érzek, értékelek, tisztelek, becsülök, szeretek, utálok, kívánok, remélek, hiszek, mitől félek, és mire kötelezem el magam. Ezek a választások határozzák meg a személyiségemet, és mindez a változás folyamatában van.

Ha a személyiségemet mezítelenül feltárom előtted, ne hagyd, hogy szégyenkezzem.

De ha elmondom neked, ki vagyok én, lehet, hogy nem tetszik neked, az, aki vagyok, pedig ez mindenem.

Hogy nyíltan és őszintén feltárjam magam, ahhoz a legmerészebb bátorságra van szükségem.

Az egészen élő személy viselkedése mindig kiszámíthatatlan. Egyszerűen azért, mert szabad.

Az emberi élet bombabiztos törvénye: ahhoz, hogy teljes életet éljünk, meg kell tanulnunk a dolgokat használni és az embereket szeretni, nem pedig a dolgokat szeretni és az embereket használni.


John Powell

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.