Klaudia

Klaudia

2011. okt. 3.

Véleményem



Hát csend méla csend.
Mondhatni.
Sok minden ugye kavarog bennem.
Van amit oly szívesen beírnék...van amit nem...
hezitáltam sokáig vajon...igen???vagy nem???
hát persze mert ezek az élet nagy dolgai.
Aztán gondoltam...pont lexarom hogy hogy tetszik-é vagy sem...
Mert nem hiszem hogy azt bántanám meg...merthogy ugye van az a nagyon jó mondás közileg...hogy akinek nem inge juszt se vegye fel.
Na szóval...bele mersz-e nézni a tükörbe???
meg mered-e érinteni saját tükrös képed?????
Én nagyon sokszor csinálom, és tetszik, mert megérinthetem a lelkem...tisztán...mondok tisztán már ha értitek.
Na szóval...ugye vannak a családok...
azaz ugye ott kezdődik, hogy vannak a szülők...akik bármennyire is furcsa de értékeket adnak a kezünkbe...Az életrevalóság értékét...Én pl.. sosem lehetek ezért elég hálás...mert megtanultam mert ezt láttam....és valahogy olyan lettem aki a jég hátán is megél. Na jó nem mindig van amikor belelépek a lékekbe...de az élni akarásom sokkal nagyobb annál hogy hagyjam magam elsüllyedni....
Értitek????elsüllyedni....nem lehet....
Aztán ugye van a Nő meg a Férfi....
megjegyzem nem vagyok bent egyetlen feminista mozgalomban sem....de valljuk be őszintén sokkal életre valóbban vagyunk mint az ellenkező nem...
Mint a macsekok akiknek több életük van...
Tudod te hogy ez miért van????
mert gyerekeink vannak.....érted Te ezt????
van aki leavanzsálódik egy nemző titulusra...és szánalmassá válik....
Van aki nyüszög...hogy " jaj...a gyerek a legfontosabb de semmit nem tesz érte....
Még mindig nem ismertél magadra????kár....
Csak csendben halkan jegyezném meg....az összes hajam az égnem áll....és megjegyzem mondjuk az nagyon gáz...a hosszát illetően:) de megőrülök amikor valaki azt mondja...jah ez az én gyerekem....ja mitől???attól hogy az Ő spermája érte el a célt????hagyjuk már....gyereket csinálni megjegyezném a hülye is tud....
Dühös vagyok????- nem nem mondanám...
mondjuk az leveri a lécet az isteni állatkertemben ha valaki előszeretettel emelgeti a poharát...
szerintem ilyenkor jobb lenne ha arra gondolna...jééééééééééé már régen elmaradtam a gyerek tartás fizetéssel...
ja és hogy már nem is kell mert 18 éves lett????jah.....
ilyenkor félre téve spirituális énem...arra gondolnék költse mindenki gyógyszerre....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.