Klaudia

Klaudia

2011. jún. 19.

Fekszel a fűben - Vasárnapi gondolatok

 
 
Fekszel a fűben...tekinteted az égre emeled....Képek rajzolódnak ki a felhők között...mintha olvasni akarnál a sorok között.Látsz jeleket...de nem hiszed el.Biztos jól látod???Inkább becsukod a szemed.
Én látom amit Te nem akarsz.Jártam ott ,ahol Te jártál....tapintottam ,amit a kezed érintett..és olvastam abból a könyvből,amit letetté...l egy parkba a padra....
Elveszített zsebkendődből érzem a könnyeid...lábad nyomában elveszek...hisz még oly kicsi vagyok!Talán nagynak látsz....pedig...kisebb vagyok,mint gondolnád.
Megsimogattam azt a kutyust,akit Te csak akartál....és megöleltem azt a Szerettedet..akit Te nem mertél vagy nem akartál.........Szedtem virágot a vázádba...aminek illata megédesítette a napod..észre sem vetted....
Vedd észre a pillanatokat....nyisd ki a szemed....jobban látsz mint hinnéd....
Ha mersz utat engedni a fantáziádnak...az érzelmeidnek...az életed tapasztalatait figyelembe véve..tudod mit akarsz...megnyílik az égbolt...és ott leszel,ahol mindig lenni akartál...!..........................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.