Klaudia

Klaudia

2011. márc. 10.

Hiába teszel jó dolgokat, olyan helyen ahol nem kedvelnek

"Amit szívből adnak azt nem kell kérni.
Amit kérni kel azt nem adják szívből."
 
Végiggondoltam és rájöttem, hiába teszel jó dolgokat, olyan helyen ahol nem kedvelnek.
Hogy miért?
Azért mert SOHA nem a jó oldaladat fogják látni, tehetsz BÁRMIT. Ennek is nyílván megvan az oka. No de mi? Miért kerül el idáig az ember? Mert eddig sodorta az élet..............?? Szinte ismeretlen emberek pár hónap alatt ismerősök lesznek, anélkül hogy bármelyik fél szerette volna. Így alakult. Csak hát nem fér a fejemben, akik egy közösség tagjai, ahol fontos a szeretet, az összetartás, embertársaid.....mert erre tanít a hit! Akkor miért kell gyűlöletben, haragban élni?
Bizonyára nekem is más felfogásom van a dolgokról, én más nevelést kaptam, de ha van egy nézetem csak azért mert egy szent kötelékben élek attól még lehet külön véleményem , megátásom. (főképp akkor ha a másiknak is lehet) :(
No igen néha azzal teszel jót ha háttérben maradsz, mintha olykor nem látnál és nem hallanál.....
Éppem most eszembe jutott valami, idéznék egy levélből......."nem kell megmagyaráznom semmit" , mert nem én vagyok az akinek kellene a tettei miatt.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.