Klaudia

Klaudia

2011. jan. 23.

Narancs vödörbe...:)


Még mindig meglep,egy-egy jó reklám mennyi embert bevonz esetünkben a Sparba. Hetente azaz inkább naponta általában én is megfordulok ott,,mindig  új akciók vannak,de ennyi népet mint ma és a napokban ,még nem nagyon láttam.
Vödrös narancs akció van,az emberek görnyednek a ládák felett és rakják a vödröcskéjüket,jól átválogatva és olyan púposan,hogy épp ki nem potyog,mást legtöbben nem is vesznek rohannak vele a pénztárhoz,úgy látszik csak ezért ugrottak be..
Az instrukció a következő: Túl érettet ne vegyél,mert ennyi narancsot soká eszel meg,és rád romlik(nagy része kicsit puha) nem baj ha zöld,majd beérik (és biztos savanyú is lesz)fér arra még,pár szem :)
Persze vettem egy vödörrel én is sok más mellett és még járkáltam a polcok között gondolkodtam,meg beszélve ezt egy férfi vásárló társammal,hogy mennyire is éri ez meg nekünk?
Egy kiló narancs 199 ft,egy vödörrel pedig 999ft-ért adnak,állítólag kábé 6,5 kg fér bele,tehát nyertünk másfél kg-ot,ami durván 300ft,annyira nem nagy üzlet,de milyen jól hangzik ugye? Ezer ft-ért vihet,egy egész vödör narancsot... :))Jaa,és a vödör is ajándék,a tavalyit sem tudtam hova tenni,semmi haszna nem lett,de azért jól jöhet egy vödör,mert sosem tudni mikor kell..ugye...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.