Klaudia

Klaudia

2010. dec. 8.

Már előre ítélkezünk...



Busz, reggel, tömeg, undor...
Senki nem figyel senkire...
De mégis itt is fellelhető egy csoda...
Miért vagyunk oly bizalmatlanok másokkal? Miért ne ülnénk le valaki mellé csak mert "más..." csak mert mondjuk olyan a szakálla, hogy az egész arcát takarja, s szemüvege nagyjából úgy hat, mintha egymásra pakolnánk 10 nagyítót kicsitől a nagyobbig. 
és akkor? 
Ő is ember mint mi. Se több se kevesebb...
Hát nekem van vér az ereimben, s leültem mellé. Nem szólt... hallgatott, elővettem a könyvem, s miközben olvastam egyszer csak az ölembe pottyant egy cukorka, az idősödő férfi rám mosolygott s ő is bekapta a saját édességadagját. Megköszöntem, biccentett.
Jól esett, el is tettem a papírt, hogy emlékeztessen...
Mikor leszálltam a buszról, még integettem is neki, láttam a bepárásodott ablakon, át, hogy visszaint, s mosolyog. 
Szívmelengető élmények ezek, s csak mert előre ítélkezünk már le se ültünk volna mellé ugye?
Holnap veszek egy csomag cukorkát, s legközelebb én fogok neki adni, ha tehetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.