Klaudia

Klaudia

2010. szept. 29.

Fogj egy tükröt! Nézz bele! Mit látsz?



Fogj egy tükröt! Nézz bele! Mit látsz?
Visszamosolyog rád az a valaki ott a tükörben? - Helyes:):):):)

Most nézz mélyen a szemébe!
Kit látsz?
Azt aki lenni akarsz?

Ne az arcot nézd! Ne is a frizurád! A lelked lásd!

Az álmaid fedezd fel!
És most tedd fel a kérdést magadnak:
AZ VAGYOK AKI LENNI AKAROK???
Csak a szemed tükörképét figyeld!
A lelked tükrözi!
Mi a válaszod???
IGEN! - SZUPER!!!! GRATULÁLOK!

Nem! ? - Akkor tedd fel a kérdést:
MINDENT MEGTETTEM? HOGY AZ LEHESSEK, AKI LENNI AKAROK???

IGEN??? Biztos vagy Te ebben? Akkor miért nem vagy AZ??? Valamin mégiscsak változtatnod kell!
Tehát mi a válaszod? Mindent megtettél?
NEM!!!
Gondolkozz el rajta: mit nem tettél meg?

HOL SÉTÁLTAM EL A LEHETŐSÉG MELLETT, HOGY AZZÁ VÁLJAK, AKI LENNI AKAROK???
Talán reggel munkába menet?
Talán, mikor randira indultál?
Talán a kutyád rángatott el a lehetőség mellől?
Vagy egyszerűen csak nem néztél meg egy linket?
Túl lusta voltál, hogy felkelj szombat reggel?

Gyakran egyetlen apró pillanaton múlik, hogy hogyan alakul az életed...Nyisd ki a szemed és indulj el az álmaid felé!

Én az álmaim felé tartok,élem az álmaim és sok segítséget kapok a körülöttem lévő emberektől.
Tudod mi az álmod? Szeretnéd megvalósítani? Készen állsz, hogy belevágj életed legizgalmasabb kalandjába?
IGEN! IGEN! IGEN!
Az Álomgyár előtted is nyitva áll!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.