Klaudia

Klaudia

2010. aug. 28.

Hamis barátok.....

  

"A hamis barát,olyan mint az árnyék,csak akkor követ,ha süt a nap."

Még mindig visszatérő téma...csak elég az utcán szétnézni....Sok mindent megélt az ember barátság terén,úgy gondolom.Te  is,kedves Olvasó!!Talán már kezd kirajzolódni,ki az,aki kiállta az idő próbáját .Nálam mindenképp....SZERETEM a Barátaim!!!
Úgy tűnik,hasonló - hasonlót vonz!!!
Látok néha "édes barátnőket " akiknek már más értékek számítanak,mint az őszinteség,vagy egyéb emberi érték.Náluk ez be se jött...:)


A mai BARÁTNŐK nem csak a csokijukat osztják meg egymással,hanem az expasijukat is.
Milyen kellemes beszélgetés lehet,amikor ülnek és megvitatják...Szerinted rámenjek az exedre???
Aha.Nekem ilyen volt és olyan.Ahhhh....Ezt nekem is ki kell próbálnom.Még jó,hogy Te tudsz tanácsokat adni,mert "olyan okos vagy"....
Ha megkérlek,még el is vinnél a randira???Ohh...persze...Talán feljöhetnél fogni a gyertyát is...hisz egy tányérból cseresznyézünk!!!
No!!!Hát ez elég gyomorforgató...de mit is várhat az ember azoktól a nagy "látszatbarátoktól"..
akik elhordják egymást mindennek,akikre nem számíthatunk,ha baj van...és még a pasinkra is vigyázni kell a közelükben,mert mire vissza jössz a wc-ről,már hült helyük....:-)
Végül is mindegy,oly mély a kötődés,hogy  előtte vagy utána...de megosztják.
Max.kibeszélik..Veled is úgy csinálta???
Hát egészségükre!!!
Megmondom őszintén....
Igazából ehhez kérek elég erőt az Úrtól,hogy ne hányjam el magam,mikor ilyen kétszínű barátokat látok!!!!Tudjak elég jó lenni ahhoz,hogy ne tekintsek rájuk szánalommal...adjon nekik is elég erőt az Úr,hogy ne mindig arra hajoljanak,ahonnan fúj a szél.


Jó tett helyébe jót sose várj,mert az élet azt is bebizonyítja, hogy hálátlanok.
Csak akkor adj,ha feltétel nélkül adsz,különben súlyos csalódás érhet.
Jah..és hát ha netán nem adsz...elveszi....és megrövidít.


Nekem is volt sok "barátnőm"...betelne a blogom,mire leírnám,milyen érdekemberekkel osztottam meg a gondolataimat.


 De hála égnek az élet lemorzsolta rólam a negatív figurákat...akit meg nem az élet morzsol le,azt én.
Nem azon múlik,hogy a barátaid mennyire barátaid,hogy milyen sűrűn csacsogsz és talizol velük.Van,aki már más utakon jár  - de mégis mikor találkoznak akár hónapok után,ugyanott folytatják,ahol abbahagyták.
Mindenki hibázhat - a megbocsátás gyakorlása hasznos...de csak addíg,míg jól érzed  magad a társaságába.Ha már energiavámpr,mindig sopánkodik és sajnáltatja magát - újjbegyből hazudik  - talán érdemes elgondolkodni.
Előbb -utóbb körbeér  minden...és csak azon kapja magát...nincs kivel beülni egy kávéra.
De ezért vannak a hamis BARÁTOK!!!
A tartozások pedig kiegyenlítődnek!


Hááát... leülök a fotelomba ...kényelmesen és óhatatlanul is látom,mekkora pofonok repkednek a levegőben......és ez alól Én sem vagyok kivétel...
Csak az a nem mindegy...miért kapjuk és kitől...................


És hát az sem elhanyagolandó,és nem véletlen,mikor épp arra járunk - hallunk - látunk valamit.....


Tisztelet a kivételnek...az IGAZI BARÁTOKNAK...akik nem pirulnának bele a hazugságvizsgálaton feltett kérdéseinknek....ugye????


Te vállalnád a vizsgálatot,hogy bebizonyítsd,igaz BARÁT vagy???????????????????











...az őszinte utálat még mindíg jobb a szememben , mint az álbarátság!!

Úgy vélem - a fotók rólad hazudnak, és majd kiderül, hogy nem is olyan a szemed, mint a nyáréji, csillagporos égbolt. Nem számít, a külsőségek nem olyan fontosak. Igen, engem gyakorta félreértenek - félreértettek, mivel a privát életemben(ami nem munka) mindent úgy ahogy gondolok, kimondok, és ez szokatlan. Szeretnek mindenféle érzelmeket látni mögé, holott amit én mondok azt pontosan úgy értettem, ahogy mondtam, és semmi több. Hallgatni sem vagyok hajlandó, csak hogy meg ne bántsak valakit, és empatikus sem vagyok, ez tény. Sokszor akkor is őszinte, amikor az ellenkezője célravezetőbb lenne. Ha én lenéznélek mondjuk téged,  akkor valószínűleg arra sem méltatnálak, hogy hozzád szóljak, de ha mégis, akkor biztosíthatlak, sokkal kellemetlenebb lennék.
De miért is tenném, mikor nem is ismerlek...nos, ezek a dolgok számomra örök talányok maradnak, mindez olyan emberi, számomra kissé idegen. Tudok erről a hiányosságomról, de mivel ismeretlenek véleménye nem szokott érdekelni,azaz nem az a lényeg,hogy mit mondanak,hanem,hogy ki mit mond, ezért általában hagyom, hogy higgyenek csak amilyennek akarnak, ez nem engem minősít...

"Ne játsszuk meg azt, ami nincs!" - vagy ha igen,ne lepődjünk meg a következményeken!!!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.