Klaudia

Klaudia

2010. jún. 23.

Boldog vagyok...

Ezt a kis írást egy oldalon találtam,nem tudom ki írta,de tetszik:


 Az éjjel a végtelen hatalma körül forgott a világ...

Mondtam már, hogy boldog vagyok?
Akkor is, ha a jót érzem, és akkor is, ha a rossz kerül fölénybe. Vicces, nem?

Ha a gondolat hazug, én akkor is boldog vagyok.

És annyira bolond tudok lenni, hogy nem érdekel az sem, ha lehetetlennek tűnik.
A tévhiteket észre sem veszem.
Boldog vagyok, mert...

A szemében elveszhettem .

                         Mert megtaláltam és ő megtalált engem.

Mert miatta megtaláltam az elveszettnek hitt önmagam.

Köszönöm...

                       A boldogság miatta van.
Boldog vagyok...
Mert megfoghattam a kezét.
                            Mert a szemében láttam...
Boldog vagyok...
Mert érezhettem.

                                    Köszönöm...
Mert érezhetett.
Boldog vagyok...
Mert szerethetem.
                                               Mert küzdhetek érte.
            Mert elbukhatok miatta.

                   Mert imádhatom.
Boldog vagyok...

Mert megkaptam a bizalmát.
                                          Mert neki adtam a bizalmam.

              Mert nekem adja a hitét.

                              
Mert őszinte lehetek vele.

Mert nagyokat játszhatunk.

                                               Mert mindent elveszíthetünk.
                 
                     Mert semmi sem számít.

Boldog vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.