Klaudia

Klaudia

2012. jan. 28.

Ha egyszer.........



Ha egyszer látni fogod, amit én látok,
Megmutatom neked a nagy világot,
Látni fogod benne az embereket,
Mindent, mit e lét teremtett.
Ha egyszer hallani fogod, amit én hallok,
Akkor tudni fogod, most miért hallgatok,
Miért kell most úgy érezned,
Miért olyan nagy most a félelmed,
Miért kell olyan egyedül lenned..
Ha egyszer megérzed majd, amit én érzek,
Ha saját világod teremted, átéled,
Ha majd szívből jön, indul minden mozdulatod,
Akkor majd megérted, átéled a pillanatot.
Akkor majd, azt mondhatom, megérkeztél,
Te is rájössz majd, valójában el sem mentél,
Csak kicsit, eltévedtél..
Mindig is velem voltál, hozzám tartoztál,
Én benned voltam, S te én bennem, megszülettél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.