Klaudia

Klaudia

2011. aug. 7.

Tanulságos történet



Árvíz támad, mindenki menekül, csak egy jámbor ember marad meg a házában. Jön egy csónakos, és mondja neki, hogy szálljon be.                 - Én nem megyek veled, majd az Isten megment engem.
Tovább emelkedik a víz, és jön egy helikopter:                                         -- Gyere, elviszünk.                                                                                   - Nincs szükségem rátok, Isten nem hagy el engem.
Aztán a víz összeroppantja a házat, a jámbor ember megfullad, és a túlvilágra érve szemrehányást tesz Istennek:
- Miért nem segítettél rajtam?                                                                   Hogyhogy nem segítettem?! Küldtem érted előbb egy csónakot, aztán egy helikoptert, csak te nem voltál hajlandó beszállni egyikbe sem.

Mi ebből a tanulság?

Legföljebb annyi, hogy a csodavárás nem válhat személyes problémáid vészkijáratává. Előfordulhatnak ugyan csodák, de mindig az adott lehetőségeinkben kell felfedezni őket. És ne írd elő Istennek, hogy milyen módon segítsen rajtad!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.