Klaudia

Klaudia

2011. júl. 20.

Gondolataim - Lelked rejtekében

 
 
 
Elveszek a gondolataidban....hisz labirintusba tévedtem....túl bonyolult ez nekem..vagy mégsem????Nem találom a kiutat..de lehet...nem is akarok kitalálni....Azt akarom felfedezni..ami láthatóvá válik előttem....lépésenként...sok a zárt kapu...néha ok nélkül becsukódik..Miért??? - kérdezném...de választ nem várok - hisz úgysem kapok.M...ég időzöm.Érdekes....egy ajtó félig nyitva....benézek....beljebb lépek...zöldellő tavasz van....nyiladozó virágok....egy pad...egy érdekes virágültetvény...mind egyforma virág...talán egy két másféle akad...nem talállak...visszacsukom az ajtót..megyek tovább....a következő ajtón szabályosan beesek...melegem van..ég a tűz....forróság a szívemig ér....perzselő...egyszerre jó és fájdalmas...aztán egyszer csak fázom....hirtelen tél lett...karcol a hideg....a jégcsapok nem olvadnak...ha hozzáérsz..húsodba mar...Látlak!!!Komor vagy!..........háttal ülsz...gondolkodom...közelebb lépjek -e...de inkább szavak helyett gyújtok egy kis tüzet a közeledben...bízva,hogy nemcsak a levegő enyhül meg..de a szíved is....magadra hagylak....majd átlépek a láthatatlan szobába...ahol csak a víz hangja van....vízesés...aláállok...há​tha elmossa a víz a gondolataim.......ruhátlan vagyok....fedetlen...ne annak láss akinek látni akarsz - hanem aki vagyok..............olvadj....​ ........jég....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.