Klaudia

Klaudia

2011. márc. 20.

A szem a lélek tükre

Nem hiába mondják: a szem a lélek tükre. Láthatom benne azt, amit a tulajdonosa érez. Látom a szemében, ha szeret. Látom, ha gyűlöl. Azt is, ha közömbös. Látom, ha nyugodt és látom, ha ideges. Látom, ha üres. Látom, ha boldog. A szemekben láthatom, ha valaki szenved, még ha az arca mosolyog is.. Láthatom azt is, ha valójában örül valaminek, csak a homlokát összeráncolja, mintha kételkedne, mintha a büszkeség győzne. A szemekben mindent láthatok. A szemekben észrevehetem magam, vagy épp ellenségre találok. És én sem vagyok más.. A szemeim csillognak, ha boldog vagyok. A szemeim mosolyognak, ha mosolyog a lelkem. A szemeim sírnak, ha szomorú vagyok. A szemeim mindent tükröznek a külvilág felé. Ha néha még rejtegetném is.. A szemeim mindent elárulnak. És a szemeim becsukódnak, ha többet nem akarok látni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.