Klaudia

Klaudia

2011. jan. 13.

Újévi tapasztalataim...

 
 
 
"Szerelem csak egy van, de utánzata ezer féle..." - - - ..

Ez az új év eddig már sok tapasztalatot hozott.Azt látom..tanulok a tapasztalataimból.Volt idő..mikor sokat sírtam.A Tanítóm hagyta...hagy sírjak.Hisz nem foghatja mindig a kezem...nekem kell
...tovább »megtapasztalnom...a saját tévedéseim alapján..hogy mi az..ami megengedhető magammal és másokkal szemben.Visszatekintve csak hálás lehetek a sorsnak a sok csalódásért...hisz ha nem éltem volna át,amit átéltem,nem lennék az,aki vagyok!
Mindig utólag kapod meg a kérdéseidre a választ.Amikor kell akkor tudni fogod az ok - okozati összefüggéseket.Addig Barátom..tanulj..vond le a konzekvenciát..ne kövesd el újra a régi hibákat...mert addig kapja az ember..más más csomagolásban,míg meg nem tanulja.
Levetettem régi ruháim...szinte mezítelen vagyok...ami most öltöztet..az minden csillogó ruhánál és ékszernél szebb...értékesebb...bár a szívem sokszor összetört..de még mindig nyitott szívvel tekintek a jövőbe és várom,hogy jöjjön - aminek jönnie kell...de most már sokkal tisztábban..könnyek mosta utakon..mezítláb haladva...mondd...hol találom a cipőm párját?????
El kellett hagynom...hogy újra megtalálhassam.............................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.