Klaudia

Klaudia

2010. dec. 26.

Beleszeretni úgy, hogy előtte évekig azt sem tudtad, hogy a világon van…

Beleszeretni úgy, hogy előtte évekig azt sem tudtad, hogy a világon van…
Meséltek róla, csak úgy meséltek, nem az volt a céljuk, hogy felkeltsék a figyelmemet.
Egyszer csak azt vettem észre, így ismeretlenül is vonzódom hozzá.
Pont olyan, amire szükségem van.
A vonzalom átalakult eszelős őrületté, mindenhol kerestem, mindenkitől kérdeztem, ismeri-e.
Sajnos az emberek, akiket megkérdeztem, nem ismerik, nem tudnak mesélni róla.
Végre találtam valakit, aki ismeri, azonnal kifaggattam. Csak jót mondott, még inkább bele lovaltam magam KELL nekem…
Ez az ismerősöm azt ígérte elhozza nekem, vártam izgatottan nap, mint nap. Időnként rákérdeztem, mi lesz már, de mindig mondott valamit, miért nem…
Alapból türelmetlen vagyok, ebben az esetben extrém méreteket öltött a türelmetlenségem is, már ott tartottam, nem is kell, keresek magamnak hasonlót, az is jó lesz, de most kell….
De hasonló sem volt, nem találtam, így kénytelen voltam várakozni. Egyik nap ismét rákérdeztem, ugye nem felejtette el mit ígért, azt mondja, nem felejtette el, de sajnos még várnom kell két hetet, mert megsérült, illetve eltörött… a többit már nem is hallottam amit mondott. Elkeseredve vártam a napok múlását, míg végre a mai napon sikerült a találkozás.
Tényleg elhozta nekem, én magamon kívül vagyok a boldogságtól, pont olyan amilyennek képzeltem, egyszerűen imádni való!
Most itt van velem, nagyon közel hozzám, gyönyörű, kellemes meleg és isteni finom illat árad belőle… imádom, tényleg, nagyon-nagyon.
Még szerencse, hogy nem kellett azon izgulnom, kölcsönös lesz e az érdeklődés…

 
 
 
   Az enyém nem telejsen ilyen, tűz piros, és egyszínű. Almasütő a hivatalos elnevezése. Az almát kimagozva, meghámozva kis darabokba kell beletenni egy kis fahéj, vaníliáscukor és viz van még benne. Látványnak sem rossz, de isteni illata van már most, azt mondja  a kolléganőm imádni fogom a sült almát...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.