Klaudia

Klaudia

2010. nov. 8.

Gondolatok a plázacicákról....




Szerintem a plázacicák ideje lejárt.
Észrevettétek, hogy mennyivel kevesebb kicicomázott fiatal pipi flangál a plázákban manapság? Nekem úgy tűnik, inkább azért mennek oda az emberek, amire való: vásásrolni, enni, ügyintézni.
Ez az egész plázacica dolog szerintem egyes fellángolás volt, az újdonság varázsával ható plázák vonzották a sznob csitriket, akik mindig ott szeretnek nyüzsögni, ahol azt épp menőnek gondolják, meg ahol sokan vannak. Ezért nyomultak rá a plázákra, mint lepke a fényre.
De mostanra uncsivá válhatott ez a "sport", talán mert rájöttek, hogy senki sem kíváncsi rájuk, és visszaszorultak a dizsikbe.
Vagy csak öregszem, és nem veszem már észre annyira a pláza-cica korosztályt jártamban-keltemben. Meglehet...


Nőtársaim elvesztették a fonalat

Mintha nőtársaim mostanában elvesztették volna a fonalat a saját nőiségüket illetően. Talán ezért választják sokan a 2 szélsőség egyikét: vagy túlhangsúlyozzák a nőiség szexuális vonalát és prostinak öltöznek (lásd: plázacicák), vagy mindent megtesznek azért, hogy lehetőleg senki ne jöjjön rá, milyen neműek . Utóbbiak igyekszenek versenyre kelni a férfiakkal pl. munkahelyi pozíció, egzisztencia, szexuális szabadosság terén.
Szerintem mindkét típus sajnálatra méltó tévelygő. Mindazonáltal szerintem sem könnyű ma nőnek lenni, és éppen azért nem, mert nincs (vagy kevés - de akkor hol van?) a követendő, követhető minta.


Szerintem a követendő példák az utcán bóklásznak,és nem a bevásárlóközpontokban, mert azoknak van igazán egyénisége, és ezzel együtt nőisége, akik nem próbálnak hasonlítani semmilyen álomképre. Nem próbálják "túlhangsúlyozni" magukat! Lehet, hogy ezek az emberek először szürke kis egereknek tűnnek, pont ezért csak azokat vesszük észre akik valamivel(cici,popó) kitűnnek a tömegből!! Szerintem.


Én inkább üzletasszonynak öltözök , de legalábbis szívesebben sejtetek, mint megmutatok. Csinos, és többségében nagyon is trendkövető, de inkább az elegáns vonalon.
Természetesen ha buliba megy az ember...ott lazábban...


Akinek nem inge........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.