Klaudia

Klaudia

2010. okt. 14.

A rejtett kincs...





Ah
még jó, hogy vannak rejtett kincsek amelyek segítenek egy egy nehéz
helyzetben.

S
...
jó, hogy képesek vagyunk felidézni a rejtett kincsek által, amit
magunktól már lassan el is felejtenénk...


S
csuda jó átélni, amit régen....vagy talán sosem...

"A boldogságot csak az bírja el,
aki elosztja.
A fény csak abban válik áldássá, aki másnak is ad belőle.
Mert amikor bennünket elküldtek, az útrabocsájtó Hatalom így szólt:
Rád bízok minden embert külön, kivétel nélkül mindenkit, segíts, adj
enni, adj ruhát, mindenkire vigyázz úgy ,mint magadra, és ne hagyd a
sötétségben elmerülni.
...
Amit szerzel, amit elérsz, amit tudsz, amit
átélsz osszad meg. Az egész világ a tiéd. Szabad vagy a kövektől az
éterig
Ismerd meg, hódítsd meg, senki se tiltja, de jaj neked, ha
magadnak tartod. Elbocsátlak téged is, mint mindenkit: felelős vagy
minden emberért aki veled él, s el kell számolnod minden fillérrel, amit
magadra költesz, minden örömmel, amit magadba zártál, és minden boldog
pillanattal, amit magadnak tartottál mag. Most eredj és él...j, mert a
világ a tiéd."

Hamvas Béla
 
S valóban...szabad lettem...magam foglya voltam...szabad vagyok?...vagy még félig fogoly.??
Minden..mit magamba zártam..s megtartottam...neked adom...nektek adom..készek vagytok elfogadni?
Nálam sok dologban nem lehetsz biztos,de egybe igen,őszinte vagyok..ha fáj is...légy Te is őszinte hozzám...még ha fáj is.....
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.