Klaudia

Klaudia

2010. szept. 22.

Bocsánatkérés, egy "azthittembarát"-tól

pille



Bocsáss meg,
Amiért barátomnak tekintettelek!
Bocsáss meg,
Amiért sokáig túlértékeltelek!
Bocsáss meg,
Amiért feltétel nélkül szerettelek!
Bocsáss meg,
Amiért vakon megbíztam benned!
Bocsáss meg,
Amiért sokszor megalázhattál engem!
Bocsáss meg,
Amiért sértegethettél, gyötörhetted lelkem!
Bocsáss meg,
Amiért másokat védhettél velem szemben!
Bocsáss meg,
Amiért állandóan védelmembe vettelek!
Bocsáss meg,
Amiért engedtem, hogy becsméreld jellememet!
Bocsáss meg,
Amiért irigyeimet többre becsülhetted!
Bocsáss meg,
Amiért soha nem számíthattam rád!
Bocsáss meg,
Amiért türelmes voltam hozzád!
Bocsáss meg,
Amiért kivívhattad közönyösségem!
Bocsáss meg,
Életemért, melyben már nem lesz részed!
Mindezekért bocsáss meg - kérlek!
Köszönöm, hogy fejlődhetett általad a lelkem!
(pinczem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.