Klaudia

Klaudia

2010. aug. 27.

Varázsló



Nem tudom miért vonz ennyire. Bár lehet éppen azért, mert a Sárkányt csak a Varázsló tudja megszelídíteni. A Sárkány mindenki mást elpusztít. A hétköznapi halandók nem tudják elviselni a sárkány tüzét. Azt a forróságot amit áraszt magából.
Persze vannak más varázslók is, nem csak Ő.
Elmennék valahová a Varázslóval.
Nem tudom, ez mikor lesz,lehet,soha.

Nem a cél a lényeg,hanem az oda vezető út.


Még mindig keresem a tigrisemet. Azt az embert, aki csendben, de erőteljesen támaszt nyújt nekem. Aki nem akar megváltoztatni. Nem akar hosszabb hajat, nagyobb mellet, karcsúbb derekat, kisebb feneket belőlem. Aki engem lát, és engem szeret. 
Szeretem, mikor az eszem harcol a szívemmel. Olyan megnyugtató a tudat, hogy még működöm, és hogy még mind a kettő működik. 
Úgy döntöttem, nem választok sem a Kis Herceg, sem a Varázsló között. Majd az élet, vagy a sors - vagy hogy hívják -, választ helyettem. Kivárok, és közben tovább vadászom. A tűz pedig csak parázslik bennem. Egyszer biztosan jön valaki, aki majd felszítja, és akkor majd elégek én is, és a sárkány is a lelkemben. És akkor majd ledőlnek a róka ketrecének falai. Akkor válok igazán Róka-lánnyá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.