Klaudia

Klaudia

2010. júl. 3.

Legyen időnk a kapcsolatainkra...



Sokféle kapcsolat létezik az emberek között, néha már-már érthetetlen egy-egy szerelem, barátság! Sokszor a kívülállók nem is értik, hogy mit szeret az egyik fél a másikban, miért ragaszkodik hozzá!? Nem csak a szerelmesekre gondolok, hanem a barátokra, barátnőkre.
Fontos,hogy legyen időnk ezekre a kapcsolatainkra, mivel, ha nem ápoljuk őket, akkor eltávolodnak a felek egymástól, az fájdalmas tud lenni.
A mai világ embere sokszor mondja azt, hogy „ ááá nekem nincs időm semmire,annyit dolgozom..”, csak kérdem én,megéri?? Megéri, hogy teljesen elmagányosodjon a személy, azáltal, hogy minden energiáját a munkába fekteti? Nekem nem érné meg…!
  Én szeretek időt fordítani azokra, akik fontosak nekem, és fordítva is igaz, hogy szeretem, ha keresnek, hogy „na mizujs veled…” stb. Van olyan ismerősöm, akivel csak ritkábban tudunk találkozni, de mindig nagy élmény, hogy ott folytatjuk a beszélgetést, ahol abbahagytuk, annak ellenére, hogy nem vagyunk sülve-főve együtt.
Pont ez a lényeg, hogy legyen időnk azokra, akik fontosak nekünk, még ha ez egy hónapban egyszer is van, az is sokkal jobb, mintha soha nem emeljük fel a telefont…(nyilván ez a szerelmi kapcsolatokra nem igaz:D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.