Klaudia

Klaudia

2010. júl. 3.

3.Szemem megnyílása...


3.Szemem megnyílása....

A napokban leírhatatlan spirituális élményben volt részem...
Voltak előjelei..de váratlanul ért...Egyik percről a másikra olyan dimenziókba találtam magam,hogy  nem tudtam ,hallucinálok vagy ez megtörténik...De látóm felvilágosított...
Ami már várható volt..megnyílt a 3.szemem.
A pár nap alatt születendő tapasztalataimból a következőket tenném hozzá: A harmadik szem látás egy fantasztikus, szinte minden képzeletet felülmúló isteni adomány!                             .....................................................................................

 Azt mondták, mindenki akkor kapja meg mikor készen áll rá.
Tudni fogom használni, különben nem adnák. És súgnak, segítenek.
Mindenre bennem van és lesz a válasz mindig.
A belső értékek kifejlődésén keresztül mutatja a helyes utat. 
A jól működő 3 szem, segít az élet vezetésben.A harmadik szem az a szem, amelynek valódi látása van.
Ha harmadik szemünk nyitva van, láthatjuk a múltat, a jelent és a jövőt. Láthatunk mindent, ami a Túlvilágon van. Az emberi szemünkkel nem láthatjuk, ami szívünkben, lelkünkben vagy belső létezésünkben van. Ez lehetetlen. Harmadik szemünkkel ellenben mindezt láthatjuk. A harmadik szem a Látomást testesíti meg.

A jó és a rossz gondolatok aránya dönti el,hogy ez a szervünk milyen állapotban van,vagyis ennek a működését a mindennapi viselkedésünk,gondolataink befolyásolják.Minél előrébb vagyunk az utunkon minél tisztábban élünk,annál jobban funkcionál.Ennek a működése a lelkiállapotunkra,gondolatainkra azonnal reagál,itt dől el minden pillanatban,hogy mennyi lehetőséget,információt,tudást kapunk az égi csatornán.Senki szemét nem lehet technikákkal kinyitni!!!!Ez automatikusan nyílik,zárul,növekszik-csökken.Közvetlen kapcsolatban áll az agy minden idegközpontjával és részt vesz azok irányításában.
Ezért fontos a szeretettől vezérelt gondolkodás és az ezekből származó cselekedetetek minősége.látás, emlékezőképesség és az akarat főbb központja. 

A 3.szemmel az üzenetek,infók képpé való átértelmezését látom..Ennek a milyenségét nem a tudatállapotom,inkább a megértési,felfogási képességem határozza meg.
Nem látom mi történik,de tudom.Ez minden fizikális élménynél pontosabb és erőssebb,nehéz rá szavakat találni rá.

A harmadik szemre még azt sem lehet mondani, hogy jó. Amekkora értéket hordoz, annyi felelősséggel is jár,
érdemes felkészülnöm és nem titok, hogy nemsokára olyan dolgok is láthatóak lesznek számomra, amik eddig még soha.
Jövőhéten látogatást teszek a Látómnál..aki majd kifejti,miként is kell alkalmaznom 3.szemem.Vannak szintek,aminél már nem szabad mélyebbre néznem,mert nem biztos,hogy a sok információt fel bírnám dolgozni.
Az meg nekem sem lenne jó,ha olyat látnék,amit nem szeretnék.Vannak történetek,események,amiket meg kell élni és nem tudhatjuk előre,ezért jóslásaim során én sem tárok fel minden információt,amit látok.
Még nem tudom,hogy működtetem,de félelmetes...Baráti körömben folytatott beszélgetések során döbbenetes dolgokat mondtam neki a napokban,a múlt,jele,jövő,előző életüket illetően és a hozzájuk fűződö emberekről.Sok szavam fedte a valóságot..hihetetlen a reakció.
Láttam b.nőm következő m.helyét...kire kell vigyáznia,leírást adtam valakiről,akiről egyből tudta a b.nőm,kiről beszélek,pedig sose láttam.ég a sebhelyeket is láttam.
Amit jósolok azóta is..intenzíven bejön...a sok visszajelzéstől döbbenten ülök.
Eddig is megszoktam,hogy jóslataim java megtörténnek,meg holt szellemekkel kommunikálok...na de amit most éltem és élek meg....az felülmúlja eddigi minden képzeletem.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.