Klaudia

Klaudia

2010. jún. 2.

1 levél...Rólam...idegentől..

Hát ez DÖBBENET!!!
Kaptam egy levelet egy oldalon-egy idegen pasitól,akit nem ismerek.akivel sosem találkoztam.-a képét se láttam-szót sem váltottam-és azt gondolnám,ő sem engem...de kicsit meglepődtem.5képet látott rólam és ezt írta:

A képed alapján a megérzésem okán, az alsó ajkad teltebb, mint a felső, ezt egy olyan hormon okozza, ami az agyban az érzékszervi ingerek feldolgozását is szabályozza, ezért az ilyen embereket úgy hívják, hogy élménykeresők.
Szerintem Te abszolút ilyen lány vagy. Olyan, aki imádja a dolgok tapintását, az illatokat, a táncot, a zenét, és mindent átkozottul szenvedélyesen él meg.
Számodra igazán csak a végletek léteznek, és ezt a környezeted jellemzően nehezen bírja feldolgozni megérteni. emiatt a természeted miatt nem igazán tud senki könnyen elfogadni, legtöbbször csak irigykednek meg értetlenkednek.
Az ilyen lányokkal megesett tapasztalataim alapján szerintem Te abszolút a jelenben élsz, impulzusvásárló vagy ezért van egy csomó kacatod , gyakran elkalandozik a figyelmed egy beszélgetés közben és úgy váltogatod a témákat, hogy az felidegesíti a férfiakat, mert nem tudnak követni..., ez Téged pedig ez nagyon szórakoztat!
Olyan lány lehetsz, aki kiéli a vágyait, ezért a többi nő mindig is irigyelt Téged, pedig csak huszadannyit mondtál el nekik, mint amit elmondhattál volna, de még így is kiverted náluk a biztosítékot alaposan.....

(Hát az ajkammal kapcsolatban tévedett..kicsit...kis szilikon rásegített..:) )na de a többi......:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.