Klaudia

Klaudia

2010. máj. 7.

:D :D Én....

:D :D :D Én én vagyok és úgy is nézek ki mint én, talán hasonlítok kicsit magamra de nem nagyon. Tükörbe nem nézek mert nem szeretem annyira a horrorfilmeket. Ha nagy leszek kovászosuborkás vattacukor szeretnék lenni.
Nagyon fontos számomra a modern technika. Például, vettem egy számológépet. Most már nem tudok nélküle összeadni. Vettem egy helyesírásellenőrzőt. Most már nem tudok helyesen írni nélküle. A múltkor vettem egy hajszárítót. Azóta nem szárad meg a hajam magától.
Reggelente álmos vagyok, de jobb szó a kómás. A múltkor össze akartam csukni az ágyamat. Később kiderült, hogy ez nem az a fajta, amit össze lehet csukni. Pedig próbált szólni... recsegett. Szeretek kártyázni. Egyszer egy haveromnál voltam pókerezni. Sajnos csak Tarot kártya volt kéznél. Full House-om volt, négyen ...meghaltak. Otthon, van a falon egy kapcsoló, ami nem csinál semmit.
Néha azért ki-be kapcsolgatom, csak hogy ellenőrizzem. Nemrég felhívott valaki Németországból, és azt mondta, hogy hagyjam abba. Programozónak tanulok. De nem mindig akartam programozó lenni. Most például azon gondolkozom, hogy autójavítót nyitok. A kerekek felfújásához szükséges levegő már megvan. Egyszer egy dalt is írtam.
De mivel nem tudok kottát olvasni, nem tudom, hogy mi lett belőle. Néha, amikor a rádiót hallgatom, eszembe jut, hogy "Hé, ezt lehet, hogy én írtam." Mellesleg lebegtetni tudom a madarakat. De ez senkit nem érdekel. Még valamit akartam. Hmmm. Elfelejtettem, hogy mi volt az. Éppen amnéziám és deja vu érzésem van egy...idejűleg. Mintha ezt már egyszer elfelejtettem volna. Nah mind1. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.