Klaudia

Klaudia

2011. aug. 11.

Szeretni szeretnék



“Egy olyan szerelem kellene…Szeretni szeretnék. Most kivételesen kicsit máshogy, ahogy eddig tettem. Az elmúlt néhány évre az volt jellemző, hogy nagyon intenzíven éltem meg az érzelmeket. Nagyon imádtam, és nagyon gyűlöltem. Nagyon boldog voltam, aztán hirtelen nagyon szomorú. Úgy gondoltam, hogy ez a világ rendje, hogy csak így lehet igazán szeretni. Hogy csak az ilyen világrengető emóciók lehetnek igaziak. Minden pillanatban, minden gondolatommal szeretni a másikat. Emiatt persze rendszerint nagyot koppantam. Fájdalmas elválások, idejekorán véget érő “kapcsolatok”… Lehet egyáltalán kapcsolatnak nevezni valamit, ami még azelőtt kimúlik, hogy igazán kibontakozhatott volna?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.