Klaudia

Klaudia

2011. márc. 10.

"Most akkor hogy is van ez?" - Milyen dolgokat kell megtennem hogy boldog lehessek???



Annyi gondolat van a fejemben és mégsem tudom összerakni hogy értelmes egymást követő mondatok legyenek... :( Folyton eddigi életem kis darabkái járnak a fejemben. Mi más? Hisz mindig ez van......Mi az amit rosszul csináltam, mi az amit jól. Hogy is követték az események egymást.....(néha lassan néha száguldva).Van sok olyan dolog amit hirtelen jónak tartottam majd eltelt egy kis idő és már nem is volt az.... van sok amit rossznak hittem és a legjobb napokat hozták el....... Mi itt a nagy kérdés megint: "Most akkor hogy is van ez?"

Eddig mindig volt előttem egy "mintakép" hogy is szeretném élni az életem. Milyen dolgokat kell megtennem hogy boldog lehessek, és lehessenek azok is akik mellettem vannak. Aztán egyik napról a másikra összetört minden mert volt valaki akivel nem  az én elgondolásaim szerint alakult  úgy az élet. Fájt.....majd hirtelen más dolgok lettek fontosak. Mikor úgy gondolod teszel az egész világra mert negatív érzelem ért, és nem foglalkozol semmivel....akkor tényleg eljön az a bizonyos "boldogságpillangó" aki nem tudná.... A boldogság olyan pillangó, melyet ha kergetünk, soha nem érhetünk el, de ha leülünk csendben, leereszkedik ránk.
Tényleg így lehet....mert úgy érzem olyan dolgokat kaptam mostanában amit előtte SOHA.
Ezek azok a dolgok amik benne vannak egy másik emberben és csakis önzetlen tudja nekünk odaadni és csak is azért mert szerinte: "Megérdemeljük!" (Őszinte szeretet szívből)
De mitől lát minket máshogy két ember? Mert megvannak a saját elveik, felfogásuk az életről?
De várjunk csak....hisz ugyan azt a személyt nézik.....miért van  hogy amíg valaki nem becsüli  addig a másiknak kincs? Szerintem ez nem a már előbb említett különböző elvektől vagy más felfogástól van..... Hogy mitől? Nem is tudom.....
Talán hogy nem értékeljük a másikat, és azt amit értünk tett, tesz. Mert bizony ha nem egyenlő a képzeletbeli mérleg SOHA nem lesz egyensúly!
Na és igen itt jut eszembe...ha valaki állítása szerint nagyon szereti a másikat akkor miért kell meggondolni hogy tényleg vele akarja-e élni az életét? Miért kellenek évek egy összeköltözéshez? NA ezt mondja meg nekem valaki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.